Wanhat Markkinat ja aurinkoinen lämmin sää sai ihmiset liikkeelle kaupunkikeskustaan viikonloppuna

Wanhat markkinat kiinnostivat kaupunkilaisia.

Rovaniemen Wanhat Markkinat veti paljon väkeä

Markkinaviikonloppua päästiin viettämään aurinkoisessa ja lämpimässä kelissä, joka myös sai ihmiset liikkeelle. Wanhoilla markkinoilla oli monipuolista tarjontaa, ja ohjelmaa niin lapsille kuin aikuisillekin. Markkinoilla oli mukana paikallisia käsityöläisiä, pienyrittäjiä, yrityksiä ja taiteilijoita. Myyntikojujen lisäksi tapahtumassa oli myös erilaisia kilpailuita ja esiintyjiä.

Rovaniemen Wanhat Markkinat Ry on yhdistys, joka järjestää Rovaniemen Wanhat Markkinat tuottamatta itselleen voittoa. Wanhat Markkinat on kerran vuodessa järjestettävä koko kansan tapahtuma, joka pitää yllä vanhoja markkinaperinteitä. Tämä Suomen suurin vapaaehtoisvoimin järjestettävä hyväntekeväisyystapahtuma järjestettiin viimeviikonloppuna, ja oli hyvin suosittu tapahtuma.