Vuosi 2023 kuulumiset

Vuosi 2023 on alkanut hienosti. Edistystä on jo nyt tapahtunut kaupunkikeskustan kehittymisen osalta, mutta paljon on vielä kehitettävää. Kehittämistä tapahtuu nyt monella saralla ja juuri perustetulla kaupunkikeskustayhdistykselle on oikeasti tilausta ja tarvetta.

Kaupunkikeskustayhdistyksen toiminta on saanut hienon vastaanoton eri toimijoiden keskuudessa ja on ollut hieno huomata, miten paljon yhteistyötä eri tahojen kanssa on tulossa tänä vuonna.

Vuoden 2023 aloitamme vahvasti yrittäjän asialla ja yhteistyön merkeissä mm. Rovaniemen yrittäjien ja Likiliikkeen kanssa. Jatkossa pidämme tiukemmin yhtä erilaisten tapahtumien merkeissä sekä suunnittelemme yhteistä hanketta yrittäjyyden vahvistamiseksi Rovaniemen kaupungissa.

Yhdessä olemme enemmän!

Kävelykatu on ydintä kaupunkikeskustaa ja sen hallinnasta vastaa Rovaniemellä Rovaseudun Markkinakiinteistöt, samoin kuin kauppatorista. Rovaniemen elävä kaupunkikeskusta ry ja Rovaseudun Markkinakiinteistöt ovat vahvistaneet yhteistyötä ja jatkossa alueita kehitetään yhdessä.

Ensimmäinen yhteinen avoin keskustelutilaisuus pidetään Aamukahvien merkeissä ke 15.3. klo 8.30-10 Hotel Santa Clausissa. Olet tervetullut keskustelemaan keskustan kehittämisestä, sen kehittämistarpeista ja toiveista.

Tervetuloa!