Shopping Thursday Evening

TEHDÄÄN TORSTAISTA VIIKON IKIMUISTOISIN SHOPPAILUPÄIVÄ JOULU- JA TAMMIKUUN AJAN!

Keskustan yrittäjä, haluatko luoda edellytyksiä myynnin kasvuun torstai-illan kävijämäärien kasvaessa?

Nyt tuodaan Rovaniemen keskustan talvi-iltoihin eloa matkailijoiden ja paikallisten iloksi. Lordin aukio ja kävelykatu ovat joulu-tammikuussa täynnä matkailijoita, mutta kaupat sulkevat ovensa melko aikaisin eikä mahdollisuuksia iltashoppailuun juurikaan ole tarjolla. Shopping Thursday on vastaus tähän tarpeeseen. Mukaan pääsevät kaikki keskusta-alueen yritykset.

Shoppailuillaksi valikoitui torstai, koska juuri tuolloin valtaosa eri puolilta maailmaa reittilennoilla saapuvista matkailijoista viettävät aikaansa Rovaniemellä. Väkeä on siis liikkeellä keskustan kaduilla paljon, kertoo ideaa koordinoivan ja vetävän Rovaseudun Markkinakiinteistöjen toimitusjohtaja Antti Herajärvi.

Projektin tavoitteena on aktivoida ja elävöittää Rovaniemen keskustan aluetta talviaikaan ja saada kaupallista ”pöhinää” yhdelle arki-illalle.

Tämä on nyt kokeilu, mutta tavoitteenamme on vakiinnuttaa käytäntö myös tuleville vuosille. Matkailijoiden päivät Rovaniemellä ovat täynnä erilaisia aktiviteetteja, mutta kun ilta koittaa, he lähtevät yleensä hotelleista kuljeskelemaan kaupungille ja kävelykadulle. Tämä on rovaniemeläisille yrityksille nyt mahtava mahdollisuus, Herajärvi innostaa.

Kampanjassa ovat mukana kauppakeskukset sekä museoista ainakin Korundi.

Olemme kutsuneet jouluista tunnelmaa luomaan myös kuoroja esiintymään flashmob-tyyliin a cappellana joululauluja ja ikivihreitä kaupungin kaduille klo 18-20 välillä shoppailutorstai-kampanja aikana, kertoo Antti Herajärvi.

Jos haluat tietää lisää kampanjasta ja osallistua siihen, ota yhteyttä Rovaseudun Markkinakiinteistöt Oy:

Antti Herajärvi, puh. 0400-694 008, antti.herajarvi@markkinakiinteistot.fi tai

Janne Ylitervo, puh. 040-5234 782, janne.ylitervo@markkinakiinteistot.fi

Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan Shopping Thursday-kampanjaan täyttämällä alla olevan ilmoittautumislomake.

Yritysten ilmoittautumiset viimeistään maanantaihin 20.11 klo 14 mennessä, jolloin yrityksen nimen saa varmuudella mainoslehtiseen.

Kampanja TARJOAA YRITYKSELLESI:

– Materiaalia tapahtuman some-markkinointiin

– Myymäläikkunaan staattisen tarran (suomeksi/englanniksi)

– A1-kokoinen kampanjajuliste (suomeksi/englanniksi)

– Mainoslehtisen

– Näkyvyyttä ja yrityksesi nimen markkinointimateriaaleihin (Shopping Thurdayn nettisivut, mainoslehtiset hotellien auloissa)

– Hoidamme puolestasi myös kampanjan yleismarkkinoinnin: (mainos on näkyvissä mm. MTV3:lla, Rokin mainoskuutiossa, Lapin Kansassa, ja kävelykadun LCD-näytöllä)

– Hyvän mielen yhteisölliseen hankkeeseen osallistumisesta

Yritys, ilmoittaudu mukaan täältä:  https://forms.gle/QPK73pNRERcbD2m89

Hotelli tai safariyritys ilmoittaudu mukaan täältä ja kerro kampanjasta asiakkaillesi: https://forms.gle/zDT1MJgDgmxtGyvaA