Onnistunut hyvän mielen tapahtuma täytti Lordi-aukion

Kulmakarnevaalit keräsi suuren joukon ihmisiä Lordi-aukiolle lauantaina.

Lasten suosikki Ryhmä Hau täytti Lordi-aukion.

Rovaniemen elävä kaupunkikeskusta ry:n järjestämä Kulmakarnevaalit keräsi lauantaina suuren joukon hyväntuulisia ihmisiä Lordi-aukiolle viettämään hienoa kesäpäivää.

Kulmakarnevaalien päälavalla nähtiin koko päivän hienoja esityksiä. Esiintyjinä nähtiin: Vilu, Taipumattomat, Liikkuva Laulureppu, Musiikkikoulu PopUp, taikuri Elias Kvist, Starline Dance School, JES-orkesteri, Hotcakes Tanssikoulu, Rokkasoppa, Ryhmä Hau, Konttisen Kesäteatteri sekä Jesse Kaikuranta.

Telttapaikoilla oli paikallisia harrastusseuroja esittelemässä toimintaansa, eri yrityksiä myymässä tuotteitaan sekä erilaisia ruokakojuja.

Tapahtumassa riitti koko päivän kävijöitä ja iloisia lapsiperheitä. Lasten suosikiksi nousi ilmapallot, joita jaettiinkin tapahtuman aikana noin 1000 kpl. Myös kaupunkisuunnistus oli tykätty ohjelmanumero, sillä karttoja palautettiin yli 120 kpl.

Ilmapalloteltalla riitti jonoa koko päivän.

Kaupunkisuunnistus oli tykätty ohjelmanumero, joka sopi niin lapsille kuin aikuisillekin.

Kulmakarnevaalit sai paljon positiivista palautetta, niin esiintyjiltä, telttapaikkalaisilta kuin myös tapahtuman kävijöiltä. Saimme myös useita kommentteja, että tällaisia hyvän mielen koko perheen tapahtumia toivotaan jatkossakin Rovaniemelle.

Tapahtuman järjesti Rovaniemen kaupunkikeskusta ry osana ROKKE-Rovaniemen kaupunkikeskustan kehittäminen -hanketta, jonka toteuttajina toimivat Lapin ammattikorkeakoulu ja  Rovaniemen kaupunki. Hanke on  Lapin liiton EAKR-rahoitteinen (Vipuvoimaa EU:lta).