Matkalla Ihmisyyteen -podcast JAKSO 8: Keskustat kuuluu kaikille, asukaslähtöinen kehittäminen

Rovaniemen elävä kaupunkikeskusta ry:n toiminnanjohtaja Miia Taivalantti kävi Matkalla Ihmisyyteen -podcastin 8. jakson vieraana.

8. jakson aiheena on: Keskustat kuuluu kaikille, asukaslähtöinen kehittäminen.

Kuunteleeko sinun kunta tai kaupunkisi sinua? Miltä sinun unelmien kunta tai kaupunki näyttää ja tuntuu?

Miia Taivalantti ja Arctic Factoryn Jussi Olavi keskustelivat mm seuraavista aiheista:

Mikä nousee hyvänä asukaskokemuksena mieleen Rovaniemeltä tai jostain muualta, missä Miia on asunut?

Mikä on Rovaniemen elävä kaupunkikeskusta ry, ja mitä se tekee sekä, miksi maailma on parempi paikka, kun tällainen yhdistys on olemassa?

Kuka on kaupunkikeskustan käyttäjä/asiakas ja mitä tarpeita heillä on?

-Miia Taivalantti on ihmeellinen ihminen! Kova tekemään hommia, uskaltaa haastaa (omaa ja muiden) ajattelua ja tapoja ja lisäksi vielä mukava juttukaveri. Kiitos Miia, kun lähdit mukaan #matkallaihmisyyteen juttutuokioon ja toit arvokkaan kaupunkikehittämisen näkökulman mukaan. Mitäpä olisi kaupunki ilman sen ihmisiä?, kommentoi Jussi Olavi.