Koko perheen tapahtuma - Kulmakarnevaalit 2.7.

Rovaniemen elävä kaupunkikeskusta ry järjestää lauantaina 2.7. klo 10-17 koko perheen tapahtuman, Kulmakarnevaalit kävelykadulla.

Kulmakarnevaaleilla on monipuolista ja hauskaa ohjelmaa koko perheelle. Lavalla nähdään muun muassa laulua ja tanssia, sekä paljon muuta mielenkiintoista ohjelmaa. Klo 15 lavalle astuu tapahtuman pääesiintyjä Ryhmä Hau!

HALUATKO MUKAAN KULMAKARNEVAALEILLE?

Tapahtumaan haetaan vielä yrityksiä/yhdistyksiä telttapaikoille. Varaa telttapaikkasi nyt ja tule osaksi tapahtumaa! Tule esittelemään ja myymään lapsille, nuorille ja perheille suunnattuja tuotteita ja palveluita. Voit myös järjestää jotain toimintaa tapahtuman kävijöille.

Teltan koko: 3x3m

Rovaniemen elävä kapunkikeskustayhdistyksen jäsenille telttapaikka on ilmainen, muilta perimme 300 euron maksun.
Osallistu Kulmakarnevaaleille ja varaa telttapaikka:
Vera Ahola
vera.ahola@edu.lapinamk.fi

VINKKAA PIILEVÄ KYKY – TARJOAMME ESIINTYMISMAHDOLLISUUDEN

Kulmakarnevaaleille haetaan vielä esiintyjiä. Tiedätkö jonkun paikallisen piilevän kyvyn, joka ei ole vielä noussut suuren kansan tietoisuuteen, mutta haluaisi saada esiintymiskokemusta?
Nyt olisi mahdollisuus päästä kartoittamaan esiintymiskokemusta ja tulla esiintymään Kulmakarnevaaleille!
Myös kokeneemmat esiintyjät ovat tervetulleita esiintymään tapahtumaan!
Vinkkaa esiintyjät:
Jaana Saarinen
jaana@rainhouse.fi
Osallistu Rovaniemen elävä kaupunkikeskusta ry:n maskottikilpailuun!