Kaupunkikeskustavisio 2050 kysely

Rovaniemen kaupunki on aloittanut kaupunkikeskuskustavisiotyön ja kaipaa meiltä ideoita ja toiveita.

Kaupunkikeskustavisiossa etsitään selkeät suuntaviivat kaupunkikeskustan alueen rakentamiselle.

Rovaniemen kaupunki laatii syksyn aikana kaksi selvitystyötä, jotka tukevat kaupunkisuunnittelua pitkällä aikavälillä. Selvitystyöt koskevat visiota keskusta-alueen kehittämisestä sekä keskustan lähialueiden tiivistämisestä.

Kuntalaisten on mahdollista osallistua vision ja suuntaviivojen määrittelyyn. Kuntalaisille on avattu kaksi erillistä verkkokyselyä, jotka ovat avoinna 17.10.-31.10.

🏡 Millaista olisi hyvä asuminen keskustassa ja sen lähellä? ▶ Vastaa kyselyyn painamalla tätä linkkiä!

🏙️ Entä minkälainen olisi houkutteleva kaupunkikeskusta? ▶Vastaa kyselyyn painamalla tätä linkkiä!