Kaunein Jouluikkunakilpailu 2023

Kauneinta Jouluikkunaa etsitään jälleen. Kilpailussa mukana kymmenen upeaa jouluista ikkunaa. Äänestä suosikkiasi!

Välkettä, värejä ja yksityiskohtia piisaa nyt Rovaniemen katukuvassa, kun kymmenen paikallista yritystä on laittanut ikkunansa jouluisiksi. Ne kisaavat vuoden kauneimman jouluikkunan tittelistä.

Kauneinta jouluikkunaa pääsee äänestämään Uuden Rovaniemen verkkosivuilla olevan jutun kautta. Äänestys alkaa 23.11. ja päättyy 17.12. Kisan voittaja julkistetaan 21.12. ilmestyvässä Uusi Rovaniemi -lehdessä voittajan haastattelun kera.

Jos alla oleva äänestys ei toimi laitteellasi, voit avata sen erilliseen selainikkunaan tästä.

Äänestämään pääset Uusi Rovaniemen sivulta TÄSTÄ LINKISTÄ

Kaunein jouluikkunatempaus on Likiliike Rovaniemen, Rovaniemen elävä kaupunkikeskustan ja Uusi Rovaniemi -lehden yhteistyönä järjestetty. Sen tavoitteena on lisätä jouluista tunnelmaa kaupungilla. Kaunein jouluikkuna palkitaan 200 euron Likiliike -lahjakortilla.

Myös kaupunkilaiset voivat osallistua kilpailuun jouluikkunasuunnistuksen kautta 23.11.–31.12. Suunnistuksen osallistujien ja suunnistuslappunsa jättäneiden kesken pidetään arvonta maanantaina 8.1.2024, jossa arvotaan yksi 100 euron ja kaksi 50 euron Likiliike-lahjakorttia.