Iloinen koko perheen tapahtuma Kulmakarnevaalit la 2.7. klo 10-17

Koko perheen tapahtuma Kulmakarnevaalit järjestetään 2.7. klo 10-17 kävelykadulla.

Kulmakarnevaalit on iloinen koko perheen tapahtuma, joka järjestetään la 2.7. klo 10-17 kävelykadulla. Tapahtumassa on mukana paljon erilaisia esiintyjiä, kuten taikuri Elias Kvist, lasten suosikki Ryhmä Hau sekä Jesse Kaikuranta. Päivä alkaa vauhdilla klo 10, kun lavalle nousee ensimmäisenä nuorten räppärisuosikki TikTok tähti Vilu. Päälavalla nähdään myös paikallisten harrastusseurojen esityksiä.

Tapahtumateltoilla on paljon erilaista toimintaa lapsille ja perheille sekä hauska kaupunkisuunnistus, jossa luvassa kivoja palkintoja. Elias Kvist tekee teltoilla lähitaikaa ja eläinilmapalloja. Tapahtumassa on useita ruokakojuja ja telttapaikoilla on mm. luvassa kasvomaalausta, ilmapallojen ja tarrojen jakoa sekä paljon muuta. Teltoilla pääsee myös tutustumaan erilaisiin paikallisiin harrastusseuroihin.

Tapahtuman juontaa Jussi Jokinen.

Tapahtuman järjestää Rovaniemen kaupunkikeskusta ry osana ROKKE-Rovaniemen kaupunkikeskustan kehittäminen -hanketta, jonka toteuttajina toimivat Lapin ammattikorkeakoulu ja  Rovaniemen kaupunki. Hanke on  Lapin liiton EAKR-rahoitteinen (Vipuvoimaa EU:lta).