Elävä kaupunkikeskusta – iltajuhla

Rovaniemen kaupunkikeskusta saa uuden yhdistyksen. Juuri perustetun Rovaniemen elävä kaupunkikeskusta ry:n perustamisen kunniaksi Gustav Kitchen & Barissa järjestetään iltajuhla, joka on tarkoitettu kaikille keskustassa toimiville yrittäjille ja yhteistyökumppaneille.

Rovaniemen kaupunkikeskusta saa uuden yhdistyksen

Juuri perustettu Rovaniemen elävä kaupunkikeskusta ry kehittää jatkossa kaupunkikeskustaa yhdessä yrittäjien, asukkaiden, tapahtuma- ja kulttuurituottajien sekä Rovaniemen kaupungin ja sen konserniyhtiöiden kanssa.

Kaupunkikeskustan kehittämiseen on kaivattu ratkaisua jo pitkään ja juuri perustettu yhdistys on luotu Rokke-hankkeen sekä paikallisten yrittäjien ja eri sidosryhmien yhteisellä ponnistuksella.

Uuden yhdistyksen kautta lähdetään luomaan positiivista ja elinvoimaista kaupunkikeskustaa lisäämällä keskustan viihtyisyyttä ja elävöittämään tapahtumilla. Yhdistys toimii linkkinä eri toimijoiden välillä lisäten tiedonvaihtoa, ennakoitavuutta ja suunnitelmallisuutta. Se on myös aktiivisesti mukana kaupunkisuunnittelussa ja sen kehittämisessä Rovaniemen kaupungin ja sen konserniyhtiöiden kanssa.

Tule juhlimaan tätä kanssamme to 24.3. klo 19 Gustav Kitchen & Bariin, tapaamaan yhdistyksen perustajajäseniä, kuulemaan yhdistyksestä lisää ja liittymään yhdistykseen.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille keskustassa toimiville yrittäjille sekä yhteistyökumppaneille.

Terveisin Miia Taivalantti

Liity mukaan TÄLLÄ LINKILLÄ