Aamukahvit 4.10. klo 8.30

Perinteiset kuukausittaiset aamukahvit tiistaina klo 8.30 osoitteessa Rovakatu 25-27.

Löydät meidät osoitteesta Rovakatu 25-27.

Hei Rovaniemen kaupunkikeskustan väki

Rokke – Rovaniemen kaupunkikeskustan kehittämishanke on nyt loppunut ja Rovaniemen elävä kaupunkikeskusta ry on siirtynyt omilleen 1.9. alkaen.

Yhdistyksen aamukahvit järjestetään osoitteesta Rovakatu 25-27 Evigo Oy:n tiloissa.

Tervetuloa kahvittelemaan toimistolle ja pohtimaan kaupunkikeskustamme kehittämistä.

Mukana kahveilla Rovaniemen kaupungin arkkitehti Sipi Hintsanen kertomassa keskustaan liittyvistä muutoksista.

Aamukahvit järjestetään kuukausittain ja seuraavat kahvit ke 2.11. jolloin mukana paikalla Rovaseudun Markkinakiinteistön toimitusjohtaja Antti Herajärvi sekä etäyhteydellä Joensuun kaupunkikeskustayhdistyksen toiminnajohtaja Katja Kolehmainen.